בכחול לבן הגיבו על ההצהרה: "נקים ממשלה בהובלת כחול לבן"

    איתי גדסי 7 Comment on בכחול לבן הגיבו על ההצהרה: "נקים ממשלה בהובלת כחול לבן"

    בעוד זמן קצר יגיעו צוותי המשא ומתן של כחול לבן ללשכת יו"ר הכנסת לדון עימו על האפשרות להקמת ממשלת אחדות. אח"כ יגיעו חברי הצוות המו"מ של הליכוד

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מייד לאחר ההצהרה המיוחדת של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין על חידוש המו"מ מול כחול לבן. בכחול לבן הגיבו לדבריו ואמרו: "אנו מברכים על יוזמתו של יו"ר הכנסת כמו גם על כל דיאלוג שיוכל לקדם ממשלת אחדות רחבה בהובלת כחול לבן ביחד עם הליכוד, אשר תתבסס על קווי יסוד משותפים".

    יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הנחה את צוות המשא ומתן, בראשות ד"ר יורם טורבוביץ ומר שלום שלמה לעשות כל מאמץ כדי למנוע בחירות שלישיות מיותרות ויקרות ולהיוועד עם יו"ר הכנסת עוד היום במטרה לדון בכך".

    מהליכוד נמסר: "אנו מברכים על הצעתו של יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין בניסיון נוסף למנוע בחירות. ראש הממשלה נתניהו הנחה את צוות המו״מ של הליכוד להיענות מיידית ליוזמה".

    מלשכת יו"ר הכנסת נמסר: בהמשך להצהרת יו"ר הכנסת לפני שעה קלה, להלן הלו"ז:

    17:00 פגישת יו"ר הכנסת עם צוות המו"מ של כחול לבן.

    18:00 פגישת יו"ר הכנסת עם צוות המו"מ של הליכוד.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      לא להכנס בשום מצב עם כחול לבן זה לא יעבוד מה שמעניין אותם זה רק לא ביבי לדעתי בבחירות הקרובות הליכוד לא יצתרך אותם יהיו 61 מנדטים ללא ליברמן אין לי ספק בכלל

    2. 6

      אסור בתכלית האיסור להקים ממשלה עם כחול לבן. אלה אנשים חסרי רגישות לעם וחברים יכולת להתמודד עימם העולם בהתאם בטטות שהם יותר מידי מתוקות לעולם האכזרי. כוליחושש ממכירת מדינת ישראל על ידם.אם אני אתחיל למנות על כוכבי כחול לבן. אז אני יכול להגיד פרזיטים לשלטון וימכרו אותנו לכלבים. אם הם יכולים ורצו לעשות ממשלה עם הערבים עוכרי ומשחיתי ישראל אז לא סומך עליהם. השלטון הוא בראש מעייני. פשוט לא ליפול לסגה הזאת. סומך על הימין בעיניים עצומות. לא הנדל ולא יעלון הבלון מוכרים אותנו במזיד עדשים. ראו הוזהרתם.

      1. לא בנזיד ולא עדשים זה הרבה יותר פשוט המעשיות שאתה מפמפם. זה סיגרים ושמפניות ב 700 אלפי שקלים, זה מתנה לחבר של 2 מיליארד שח, זה 3 צוללות לא נחוצות במיליארדי שקלים שנכנסו לכיסו באופן עקיף כנראה דרך חברת הפלדה של מיליקובסקי וכל המשפחה חגגה ועדיין לא התחילו לחקור ומי יודע למה אנחנו משלמים לגז פי 2 ממה שמקובל בעולם. והרשימה עוד ארוכה, אבל לא יודע כמה רצון יש להכיל את האמת הפשוטה האיש כנראה עבריין כבד מאוד.

    3. 5

      לפיד בוקרא בלמישמיש אתה תהייה ראש ממשלה לא אתה ולא נעלון אם גאנץ עוזב אותך אתה שווה במקרה הטוב מנדט אז אתה יכול להרכיב פזל